Pełna Wersja gry Farming Simulator 19: Alpine Farming Expansion jest świetna

W tym czasie symulatory wysypują się jak grzyby po deszczu. Trudno natomiast w ostatnim grzybobraniu znaleźć coś, co będzie wyborne również nie przyniesie nam bólu żołądka. Takim swoistym prawdziwkiem można wymienić serię Farming Simulator, która już z wielu lat przyzwyczaiła nas do profesjonalizmu w gier życia rolnika.

Muszę przyznać, że z serią Farming Simulator nie miałem nigdy do czynienia. https://symulatorypc.pl/download/symulator-statku/ Nie raz obiło mi się o uszy, że pozy te ćwiczą rekordy marek w Polsce, jednak zwykle znajdował to za coś razem nie dla mnie. Mimo wszystko w obecnym roku postanowiłem sprawdzić, z czym to się je.

Farming Simulator 19 to chodzi od szwajcarskiego studia Giants Software. Seria może pochwalić się obecnie ponad 10-letnim stażem, z momentu wypuszczenia w 2008 roku Farming Simulator Classic. Z tego punktu kolejny gry stopniowo się rozwijały, dodając nowe mechanizmy, sprzęty a naprawdę dalej. W odsłonie z numerkiem 19 twórcy zalecają się ponad 100 firmami i ponad 300 rodzajami pojazdów i instytucji rolniczych. Zdecydowanie pisze to wrażenie, a do ostatniego w wersji gry z numerkiem 19 dała marka John Deer, czyli największy producent osprzętu rolniczego na świecie. W dziewiętnastce do stworzeń hodowlanych dodano konie, oraz z nowych roślin uprawnych mamy bawełnę oraz owies, co bezpośrednio ogranicza się z pojawieniem koni.

Tak prezentują się informacji w najświeższej odsłonie serii, a teraz przejdźmy do tego, co tak naprawdę możemy tutaj robić. Jako że jestem świeżakiem w cyfrowym farmingu, a moja skromna myśl o uprawie roli czerpie z uwadze poczynań rolników w rodzimej wsi, to musiałem uczyć się wszystkiego praktycznie od zera. Takim jak ja z usługą przychodzą przygotowane przez twórców samouczki, które zawierają zasad pisania działalności na swoich polach. Dowiemy się tutaj, jakich sprzętów wykorzystać do wyboru pszenicy, nawożenia upraw czyli jak belować słomę i siano. Gra nauczy nas i jako ścinać oraz tworzyć do transportu drzewa. Samouczków jest niewątpliwie sporo oraz przedstawiają nam bardzo dobrych informacji przed przystąpieniem prace.

Samą karierę możemy zacząć, wybierając drink ze rzędów trudności. W najpopularniejszym na wstęp dostajemy wstępnie rozwinięte gospodarstwo, z domem, czterema polami także z gotowym sprzętem potrzebnym nam do przygotowania prac. Dostajemy także 100 tysięcy na dalsze wydatki. Drugi stopień trudności to teraz nie przelewki. Tu na początku dostajemy jedynie 1 250 000 pieniędzy, jednak nic gra tym. Musimy więc kupić pole i potrzebne maszyny, żeby w zespole rozpocząć zabawę. Trzeci stopień jest cały do nowego, spośród aktualnym że na początek otrzymujemy tylko 500 000, i zapłaty za sprzedaż materiałów są znacznie mniejsze, przez co niestety jest się dorobić. Ja oczywiście długo się nie zastanawiałem również wybrałem pierwszy stopień trudności, żeby przyswoić sobie podstawy rozgrywki.

Na początku naszej sprawy jesteśmy niski przewodnik, który dostarcza nam wskazówki. Wsiadamy wtedy w kombajn oraz zdobywamy wyrośniętą już pszenicę. Potem dalszą robotę zlecamy pracownikowi, i my przesiadamy się do traktora z podpiętym siewnikiem i obsiewamy puste pole. Następnie samouczek się kończy i mówi nam obserwować znaczniki kolejnych misji, które… rzadko się nie pojawiają? Nie rozumiem, czy coś przeoczyłem, a przez prawie 20 godzin zabawy na jednym zapisie nie dostałem kolejnych zadań, a reszty musiałem uczyć się sam. Dobra, jakąś tak wiedzę liczył z samouczków, wtedy nie było rzeczywiście źle. Znalazłem sklep, tam znalazłem maszynę do belowania i wróciłem zebrać słomę z miejsca. Jednak dopiero po określonym okresie dowiedziałem się, że są też zgrabiarki, które pomagają zbiory rozrzuconej słomy.

Na wstępu gry napotykałem ścianę wiele razy. Na dowód kupiłem maszynę do rozsiewania nawozu, znalazłem również nawóz, tylko jak nawóz wsypać do maszyny? Istniał na palecie, więc pewnie trzeba zakupić odpowiedni podnośnik do traktora, a przy kilku próbach żaden nie pasował, aż ostatecznie wypożyczyłem ze sklepu wózek widłowy. Dzięki temu udało mi się przesypać nawóz do maszyny. Takie małe problemy, które występowały z mojej niewiedzy, dawały się często, a twórcy chyba stwierdzili, że dla wszystkiego jest obecne absolutne natomiast nie było o tym mowy w żadnej pomocy. Tak toż, kiedy z napełnieniem sadzarki ziemniaków – ziemniaków nie było ani w silosach, ani w składzie, więc ostatecznie zwolnił z uprawy. Wystarczyłoby kilka opisów, i zabawa stanowiła o wiele dużo popularna.

Ocena użytkowników 8/10

Wymagania sprzętowe Farming Simulator 19: Alpine Farming Expansion:

Minimalne: Intel Core i3-2100T 2.5 GHz / AMD FX-4100 3.6 GHz 4 GB RAM karta grafiki 2 GB GeForce GTX 650 / Radeon HD 7770 lub lepsza 20 GB HDD Windows 7/8/10 64-bit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *